sjätte november

Om någon frågar mig om två år vad jag gjorde den sjätte november tvåtusennio, så kommer jag alltid, alltid, alltid svara: Åt hamburgare så det sprutade ur öronen.
 Eller. Egentligen åt jag inte så många hamburgare. Det var nog alla chipsen jag åt innan hamburgaren. Och alla potatisklyftor jag åt till hamburgaren, och all glass jag åt efter hamburgaren, som bidragit till den övervälmande mättnadskänsla som fyller mig till bredden. Jag har alltså precis kommit hem från en middag hos frances, med johanna och markus vid sidan om. Det har varit trevligt. Men just nu vill jag bara sova så att jag kan vakna imorgon utan min foodbaby och värkarna den framkallar. Jag kommer känna mig som en ny människa.


Jag bifogar en bild från frosseriet.
Och så här såg det alltså ut. Helt sjukt, aldrig sett något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0