Every other day of the week is FINE

Mentalt tillstånd - ERROR
Jag är ganska säker på att om du tittar ut genom fönstret just nu, så kommer du se precis samma saker som jag ser; Regn, elände, misär, alldeles för få grader i luften, och mer regn. Varje år ställer jag mig frågan om jag kommer överleva en vinter till, och varje år så vänder en stelfrusen, värmetrånande liten Evelina sitt bleka ansikte mot vårsolen någon gång i mars, så någonstans verkar ju den här matten gå ihop, men just nu ser det inte på någon nivå bra ut.

MY_GOD_Is this ever gonna stop?


Sitter i skrivande stund och tränar på den skeptiska min jag ställer mot den kommande vintern, och det enda som fattas är det som min mamma kan så bra, men som jag inte kan alls. Mammas magiska ögonbryn, som kan stå i den magiska positionen av ett bryn ner, det andra upp. Men jag har dragit slutsatsen av att det här alltså, dessvärre,  inte är ärftligt. Eller så hoppar det över några generationer. Jag klarar hursomhelst inte av uppgiften utan ett par fingrar till stöd. Rackarns rabarber.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0