dagsavslutsrapport

Idag..
..har jag sett världens finaste hundvalp. Strävhårig tax, höll på att ta med mig hem.
..har jag ätit följande: En skål youghurt, En kanelbulle, fyra buffalo wings, ett vitlöksbröd med ost, en skål pommes frites, en halv pizza, och avslutningsvis, godis. Helt i enlighet med tallriksmodellen.
..Köpt en kokbok. Fast inte till mig själv.
..Sett huset jag ska bo i när jag blir stor.
..Satt på en och samma låt heeeela dagen utan att ha hunnit lyssna klart på den. Pieces, med Dinosaur Jr. 
..Gjort slut på förra månadens dricks. På tidigare nämnd kokbok. Och ett grattiskort. Med en glitterhäst på. 
..Sett Nick and Norahs infinite playlist för tredje gången sedan i lördags.

och slutligen dagens stora seger:
Hittat mitt favoritvattenmelonslipsyl som är blått med vita prickar på och som jag trodde jag tappat bort. Det låg i fickan på en jacka jag inte använt sen i oktober, men som jag klappade lite på idag i hopp om att våren ska pallra sig fram snart. Ge mig en liten krokus nu va. Jag skulle bli så glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0