Upptrappning

Nästa vecka är min sista skolvecka. Tisdagen därefter smäller det. Känns lite som att det är livet som slutar, fast än det egentligen bara är skolan. Beror förmodligen på att jag gått i skolan så långt jag kan minnas. Och nu har jag och Frances hängt ihop sedan början på ettan. Och nästa tisdag har vi döpts, konfirmerats, gått i skola, och tagit studenten tillsammans. Och om ytterligare femtio år sitter vi kanske i en hammock och ser tillbaka på allt det här. Och det kommer kännas som hundra år sedan. Eller om det var igår.

Idag tog vi i alla fall lite bilder till vår mottagning. Som vanligt när jag och Frances ska försöka se ut som friska, normala, välskapta barn, så blir det precis tvärtom. Men här ett smakprov. (Och en smygkik på min studentklänning!)



Och ibland blir det bara fel påriktigt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0