30 September 2009, ett litet steg för mänskligheten,

Men ett stort steg för Evelina som bestämt sig för att, tack vare stöd från den
fantastiska Frances sätta defibrilatorerna i den här bloggen och väcka den ur
sin koma. Så Frances, this one's for you.
Och för mina kliande fingrar.
Och Rebecca som har inhumant mycket fritid.
Kanske Bella också. Som tycker bloggar är bajs.

Oh thank you, thank you, you've been far to kind.

Idag. Är det så vitt jag vet, Onsdag. Jag är ledig, men gick upp i tid ändå.
Åt gröt till frukost, följt av en dusch, och har sedan dess suttit inne på
Cuteoverload.com och tittat på söta bebisdjur.
Det finns nog ingenting som är så fint som bebisgrisar.

Jag menar. Titta! Grisen!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet jag är fantastisk

2009-10-01 @ 13:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0