06102009

Imorgon har vår klass spexfoto.
Det diskuterades mycket fram och tillbaka om huruvida vad vi skulle ha för tema. Jag tyckte
vi skulle ha tema barnkalas, med ballonger, partyhattar, girlander, och bäst av allt, en TÅRTA!
Men mitt förslag försvann i röstningen, och vann gjorde "Vad hände sen"/"30 år senare".
Bajs tänkte jag och rebecca. Vi ville ju ha tårta!
Men som tur är så kom vi självfallet på en lösning till problemet.
Imorgon, 30 år senare,
är jag och rebecca stockholms bästa bagare, och med oss har vi vår berömda tårta!
Så idag har vi bakat tårtan!

Fanfar för:





Bagarmössor måste man ju självklart ha när man är stockholms bästa bagare. Men tydligen
är bagarmössen aningen förlegad, så idag använder man sig av en bagarkeps om man är en
riktigt cool, och trendriktig bagare.




Bagarkepsen har även ett inbyggt hårnät. När Frances hörde detta sprang hon hela vägen 
hit för att få prova den fantastiska kreationen! Kommer helt klart ses på Balmains modevisningar i höst.




Och tillsist; Tårtan.
Om ni trodde den blev najs hade ni fel, för den blev mycket bättre än så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0