02102009

Jag har tänkt på en grej.
Jag sitter inne på cuteoverload.com dagarna i ända, och super mina ögon fulla
på söta bebisdjur och dylikt. Men vem tjänar på det? Jo. Jag. Så själviskt!
Så nu tänkte jag,  i givmildhetens anda (det är ju faktiskt nästan jul snart)
dela med mig av denna fantastiska upplevelse till er.
Men alldeles för roligt ska det inte vara, jag stryper åt tillförseln och begränsar
uppladdningen till en gång om dagen. Så att det inte blir ett missbruk. Jag har
varit där. Gått ner mig ordentligt i bebisdjursträsket.
Och det är en lång och svår väg tillbaka! Så ta det lugnt nu för sjutton gubbar!

Från mig, till er alla, en riktigt god jul:

Tänkt att få dra den där i snabeln..
Ack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0