Silversun Pickups - Swoon

Såg precis att ett av mina favoritband, Silversun Pickups har släppt ett nytt album. Jag vet inte riktigt exakt hur efterbliven jag är, men jag såg det hursomhelst inte förrän nu (Prisa Spotify).
Och efter en snabb genomlyssning av albumet, så kan jag glatt konstatera att det är lika bra som de andra albumen. Sen har de alltid så fina framsidor på sina skivor! Titta! Åeh!




För den som är intresserad av att kolla upp de här sötnosarna,
som spelar någon form av melodisk moll-pop/rock
(man kallar
det tydligen även för shoegazing),
så kan jag rekommendera ett par spår:
*There's no secrets in this year
*Rusted Wheel
*Three Seed
*Checkered Floor
*Dream at tempo 119
*Lazy Eye
*Panic Switch
*It's nice to know you work alone
*Comeback kid

//Ers högliga expertis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0