Hatten av för födelsedagsbarnet

Jag fyllde alltså år i lördags, och för att fira mig själv bjöd jag in ett blygsamt antal kära vänner till en liten intim middag. Jag stekte kyckling, kokade pasta, och gjorde en pesto-röra med rostade pinjenötter i. Man vill ju inte skryta liksom, men jag tyckte det blev mycket gott.

Det var alltså en mycket lyckad liten tillställning, men jag gjorde en miss, en stor miss. Vad är ett kalas utan partyhattar? För att rätta till detta vedervärdiga felsteg så ritade jag på hattar på bilderna. Så att ni får intrycket av att det var en heeelt perfekt kväll. För det var det ju nästan. Tack fina vänner!!



Frances med nyckelpigeinspirerad partyhatt:


Johanna och Ebba i poppiga partyhattar:


Rebecca tyckte frances var jobbig som hela tiden skulle vara med på hennes bilder, så hon satte sin partyhatt i ansiktet på Frances istället:


Och så födelsedagsbarnet själv. Det är en konst att kunna matcha hatt och nagellack!

Kommentarer
Postat av: frances

Haha man ser vad kvällen är påväg för min del redan här

2009-12-03 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0