10112009

Idag var det svårt att vakna.
Idag hade jag på mig mina nya skor som jag fick av min mammi igår.
Idag frös jag riktigt ordentligt för första, men garanterat inte den sista gången den här säsongen.
Idag har jag plockat ut DNA ur en kiwi.
Idag har jag haft en nära-döden upplevelse i lill-janskogen.
Idag åt jag min tredje lussebulle.
Idag har jag insett den totala kvoten värdhet med trådlöst internet. (BÄST)
Idag är snart imorgon, och nu ska jag drömma lite om ett land där allting inte vissnar och dör
så fort det blir november, och där man kan få jordgubbar i december, och ljusa nätter året runt.

Kommentarer
Postat av: mamman

vadå för nära döden upplevelse?

2009-11-12 @ 15:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0