ERASE/REWIND

Att dammråttorna börjat föröka sig i hörnorna på den här bloggen kan ha en av följande mycket adekvata anledningar: 

1) Jag har faktiskt ett riktigt liv också
2) Jag är lat
3) Jag är lat, glömsk OCH har dålig självdisciplin
4) Jag saknar pekfingrar

Svaret är förstås tre, och/eller lite alla andra också bara för att vara motsägelsefull och kanskekanskekanske lite mystisk också på mitt egna vis. Mystisk för att ni inte har en aning om vad jag pysslat med sen sist. Jo, jag ska berätta:

Jag har varit i Norrland. Jag min far och lillkusin Emelie åkte och hälsade på Farmor och Farfar.
Åkte skidor och lite sådana saker som man roar sig med norröver.







Sen blev det en vända till Barcelona för att hälsa på den här förtjusande damen som bestämde sig för att åka dit och plugga litesådär bara för att hon kunde.



Väl hemma var det ju nästan sommar





Rebecca hann komma hem och fylla år:


Skickade iväg ludde på Sommarbete



Sedan blev det Barcelona. IGEN!? JA!







Och nu känns det som att mitt liv bara loopar när jag skriver att jag åkte till Norrland igen. Och det stämmer ju förvisso. I Norrland läste jag mest och blev myggbiten. Och åt vindruvor. Fint liv. Vi hörs snart. Kärlek!




Kommentarer
Postat av: agnes

åh vad fint evelina! det är så kul när du skriver.

2011-08-15 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0