#100

När jag såg idag att jag skrivit 99 inlägg, och att det här skulle bli uppdatering nummer hundra i ordningen så var min första tanke denna: "Hjälp, jag måste sluta blogga och börja göra någonting konstruktivt om min fritid".

Men sedan tänkte jag att min fritid är konstruktiviserad nog, och att 100 inlägg egentligen bara är piss i mississippi, eller en fjärt i rymden om man nu hellre väljer att uttrycka det så.

Därför omprioriterar jag, och väljer nu att ägna det här inlägget till någonting kärt och meningsfullt, istället för att se den här milstolpen som ett ont måste. Så nu, min kära skara tittare, bjuder jag er på mina absoluta favoritdjur. Well. Förutom Hästar och kissemissar då. 

Utan inbördes ordning:


Sjökossan...



...är så himla fin, och ser ut som en flytande boxningssäck. Dessutom är de tydligen utomordentligt korkade. Jag bifogar ett favoritklipp som understryker föregående mening. 






Grisbebisar..


Ingen vidare förklaring behövs. Så fruktansvärt gulliga att jag tänker "jag ska aldrig mer äta bacon" varje gång jag ser en.



Sugar Gliders












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0