!

Okej, jag hittade tyngaste grejen igår på internet, nämligen national geographics
alldeles egna SQUIRRELIZER! Ta en bild, ladda upp, och den här finfina lilla 
applikationen fäster en fantastiskt tjusig jordekorre på bilden du laddat upp.
Sjukt värt! (eller egentligen sjukt lamt, men roligt!!)

Här har vi till exempel Frances. Och jag vet att jag lovade att den här serien
med hamburgerbilderna aldrig skulle hamna på nätet. Och jag lurades inte.
Men den här bilden uppfyller ett syfte avsett för högre makter, och Frances.
Du är assnygg när du äter hamburgare. Det nästan kittlar till i mina äggstockar.
Och jordekorrar klär dig.

http://www.lutralutra.co.uk/squirrelizer/

Kommentarer
Postat av: Frallan

Död åt dig!!! Men jag kan förlåta dig halvt för det blir på nåt sätt kul med ekorren.

Mycket glad att du äntligen har startat en blogg!

2009-10-01 @ 13:19:44
Postat av: ellinor

alltså, ting som får det att kittlas i evelinas äggstockar:

1. squirriliserade bilder på frances

2. hare krishna sång

2009-10-03 @ 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0