22102009


Fem saker jag inte orkar:
  1. Gå upp på morgonen när det är så mörkt att man lika gärna kunde vara död
  2. Regn som inte kan bestämma sig för om det ska regna ner eller bara spreja en i ansiktet
  3. Temperaturer som nedstiger bortom +10 och allt mänskligt förstånd
  4. Att ovanstående fyra är konstanter i minst ett halvår framöver.
  5. Lektioner med min historia/samhällskunskapslärare. Hon är så tråkig att jag glömmer
    bort att andas ibland.


Fem band jag skulle kunna sälja min själ till satan för att få se:

---Nirvana--The Morning after girls--The cure----Patrick Wolf----Avishai Cohen--




Fem fina:
1

2


3
http://www.lyricsdir.com/silversun-pickups-rusted-wheel-lyrics.html


4



5





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0