tredje november


I början av augusti var jag och Markus i Grekland. Det var en mycket angenäm vistelse, och under resans gång fyrade vi av en massa bilder med min analoga kamera. Först igår, tre månader efter att jag lämnat in filmen kom resultatet av vår analoga skottlossning hem till mig. Och det skulle förmodligen tagit ännu längre tid om det inte vore för att min gode mor skulle tagit på sig uppgiften att hämta ut filmen. (Fast det är en rulle till som ska lämnas in, den kommer väl i januari om vi följer samma rörelsemönster).

Även om jag gärna skulle haft tillgång till bilderna tidigare, så var det väldigt mysigt att få ett kuvert fullsmockat med sommar och färger, såhär nu när det är lika mörkt vid lunch som det är när man går och lägger sig, och alla färger mer eller mindre går i gråskala. Det nästan luktar medelhav om bilderna. mhrm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0