Min motiverande skolgång

Känner att det är mer värt än någonsin att gå till skolan. Speciellt till Naturkunskapen, där den fantastiskt pedagogiske Camilla Nilsson nu går igenom grundläggande biologi med oss.
Idag, fick vi rita plancher. Med djurcellens uppbyggnad.
 Jag trodde jag skulle börja gråta, jag minns inte när det var jag gjorde det här första gången, antagligen för att det var så längesedan, men det var inte ett år efter sjätteklass, det är ett som är säkert.

Demonstrativt, eller bara för att göra det bästa av situationen, smällde jag och rebecca upp ett kakmonster på våran plansch. Mycket kreativt.

Vi fick tillbaka våra Kemiprov också. VG. Sedan NÄR är 32/38 p INTE ett mvg?
 Hallå.. kom igen. Var lite schysst liksom. >:

Bilder från dagens lektion i avancerad genetik:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0