Fjärde november

Av alla våra ovalda kärlekar här i livet så är nog hår och väder bland de mest temperamentsfulla.  Idag har ingen av ovannämnda varit på min sida. Det blåser, och snöar/haglar om vart annat, och hela dagen har jag gått runt med någon form utav horn utstickandes från den högra delen av håret.
Att mitt hår verkar ha någon medellivskris och tror att det är en narval är det sista jag behöver.
Titta bara:
Narval:
Evelina:

likheten är slående om jag får säga det själv, och i-landsproblemmatiken tätnar. Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: agnes pickbarn

hallå ;D

jag tycker ditt hår är fint! ;O

och att du kan svara på sms :)

kram <3

2009-11-04 @ 16:51:11
URL: http://haflinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0