En lista.

Den här listan snuvade jag ifrån den här tjejen, och jag tyckte den kunde vara liten fin att göra. Såatteh.. nu gör jag den. Annars måste jag städa rummet, och det har jag varken ork eller lust till att göra. (mamma är inte hemma idag, heh).
var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?

La Vagenende, Paris by Rita Crane Photography.
Paris

vem skulle du vara om du varit en helt annan person?
Avishai Cohen by Jazz in Black 'n White (et autres choses...).
Avishai Cohen

vilken egenskap önskar du att du besatt?

Hm. Svårt. Flygförmåga?

i vilken färg är ditt drömhus målat i?

gammel/champagne rosa. eller muminblått..

vilket namn är det vackraste du vet?


Aurora. Eller Adrian.

vilket är det bästa ordet som finns?
smashed by alexa..

Glasskärva

vad ser du som det största problemet vi har här i världen? 
900 Foot Tall Jesus by Jibby!.

Everybody wants to rule the world

vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft? 
Holding on by algo.

Få rynkor av alla mina erfarenheter

vilken saga är din absoluta favorit?



om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?


Nudlar/Spaghetti!!!

om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?
Cat Stare by fofurasfelinas.

Svart

om du bara fick lov att lyssna på en enda låt i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
HEAVIER THAN HEAVEN by let's go girl's night out~.

In Bloom, Nirvana

om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
amelie-of-montmartre-6.jpg image by djNostik

Amelie från Montmartre

om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?

ett slott

vilket språk är det vackraste du vet?


isländska.

vilket bok ligger på ditt nattduksbord just nu?

Brave new world

vilken årstid tycker du allra bäst om?


sensommar-tidig varm höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0