Bloggen tillåter Evelina att ändra om i det förflutna

Idag är det måndag som så många gånger förr, och jag sitter väl i princip och gör allting annat än det jag borde göra. Jag har till och med redigerat OM ett par bilder från i Lördags, så att de ser lite gamla och brusiga ut. Börjar äntligen få lite koll på mitt nya photoshop (tack papi) Jag tycker hursom att sådana fotografier är mysiga. Jag kanske är född ett par år för sent, men tycker ni annat är ju det himla synd, för nu måste ni titta på dem också. Heh. 

Så. 31102009; Edit:
hej gammal brusig fot mot gammal brusig himmel
hej gammal brusig Markus
Hej gamla brusiga drottninggata
Jamen så atteh... Gammalt och brusigt var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0